»» سرمایه‌گذاری‌ روی سوپرماشین تمام‌الکتریکی ریماک

»» سرمایه‌گذاری‌ روی سوپرماشین تمام‌الکتریکی ریماک

شرکت نوپای کروات با نام «ریماک اتومبیل»، شرکت کوچکی که پشت نمونه اولیه سوپرماشین تمام‌الکتریکی است، گام بلندی در تجاری کردن ایده‌های خود برداشته است. آن‌ها دو سرمایه‌گذار مهم برای این کار پیدا کرده‌اند که یکی اهل کلمبیاست و دیگری در هنگ‌کنگ زندگی می‌کند.

Rimac One

Rimac One

اولی، فرانک کانایت یه‌پس، مدیر یک مؤسسه اقتصادی در کرواسی است و به دنبال علاقه‌مندی خود در زمینه انرژی پاک در کنار اشتیاقش به خودروهای اسپرت است. کسی که اشتیاقش را به سوپرماشین‌ها کتمان نمی‌کند و همیشه فراری‌های اسپورت سوار می‌شود.

 


سرمایه‌گذار بعدی، یک شرکت فلز و معدن با نام «سینوکوپ ریسورسز» است که اعلام کرده ۱۰ درصد از شرکت ریماک اتومبیلی را به ارزش تقریبی ۵ میلیون یورو به علاوه ۲ میلیون یورو سهام بورس، خریداری خواهد کرد.

Rimac One Interior

Rimac One Interior

در نتیجه، این کمپانی به فکر توسعه خود افتاده و می‌خواهد تعداد کارکنان خود را دو برابر کند و تا پایان ۲۰۱۴، تعداد آن‌ها را به ۱۰۰ نفر برساند. البته هدف تنها کمک به پروژه سوپرماشین تمام‌الکتریکی نیست، بلکه ریماس در نظر دارد تا دوچرخه‌های الکتریکی نیز تولید کند و تحویل آن‌ها را نیز از همین امسال شروع کند. این دوچرخه‌ها گریپ G-12 نام خواهند داشت و هرکدام قیمتی برابر ۶۰۰۰ یورو خواهند داشت. به نظر می‌رسد که این شرکت نتواند در حال حاضر از عهده تمام سفارش‌ها برای این محصول برآید.

 


خودروی سوپراسپرت‌ ریماک ۱۰۸۸ اسب‌بخار قدرت دارد که برای آن شتاب صفرتاصد ۲.۸ ثانیه و نهایت سرعت حدود ۳۰۵ کیلومتر برساعت را به ارمغان می آورد. باتری ها نیز می توانند با هر بار شارژ کامل تا 600 کیلومتر مسافت را البته در حالت عادی پشتیبانی نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:,

] [ 14:59 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]